14 Aralık 2011 Çarşamba

Keşif

Merhabalar efendim,
Upuzun bir sınav maratonun ardından yine burda; kendimleyim. Evet sınavlar bitti dedim yani kısıtlı özgürlük anlarım başladı.Öyleyse ne yapmak gerek? - Değerlendirmek gerek :)
Kalktım bugün bol bol gezdim kitapçılara uğradım. Bir kitap mağazasında tamamen tesadüfi olarak bir şiir kitabına rastladım. Arkasında daha önce şairinin kim olduğunu hiç bilmediğim şiiri okudum. Aman Allah'ım o da ne! Harika bir şiir. Kaydettim şairi incelemeye aldım internette. Meğer adamcağız gayet alanında başarılı bir isimmiş ve bolca şiiri varmış. Cahilliğimle bir kez daha yüzleşmiş oldum böylece. Derken bu değerli insanın Eskişehirli olduğunu öğrendim. Yani şu an okuduğum şehrin ta kendisi! Daha bir mutlu oldum (her nedense). Sonra bunu buraya yazmak ve şiiri paylaşmak istedim. Buyrun :)

"öyle bir yazdı ki
sanki gökyüzünde oturuyorduk
seni öpmek gökyüzünü öpmek gibi
mavi bir şeydi

gençlik öyle bir yazdır ki
ne yurt ne ev ne oda
yalnızca gökyüzü
yeter insana

biz seninle gökyüzünde
çok oturduk

gençliğimiz
çok mavi geçti... çok! "


      Haydar Ergülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder